نکات طلایی در خرید بلوز مجلسی شیک

بلوز زنانه از پرکاربرد ترین لباس ها در بین خانم ها می باشد. اگر شما هم جزء خانم هایی هستید که بسیار به تیپ و استایل خود اهمیت می دهید قطعاً همیشه به خرید بلوز های زنانه نیاز دارید. در این مقاله راهنمای خرید انواع مدل بلوز زنانه ایرانی  ومشاهده ارزانترین و با تخفیف ترین مدل بلوز زنانه شیک در سایت پنبه لند را در اختیار شما قرار می دهیم و سعی کرده ایم تا شما را با خریدن بهترین مدل بلوز زنانه ایرانی آشنا کنیم.

سایت پنبه لند به شما کمک می‌کند تا یک خرید مناسب و زیبا را تجربه کنید. از خرید خود راضی باشید و در هزینه‌های خود به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید.

کمد لباس بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه و خوش پوش که به خرید لباس زنانه و مد و فشن علاقه دارند، پر از بلوز زنانه است که تعدادی از آن‌ها را تنها یک یا دو بار به تن کرده‌اند، چرا که پیش از خرید به نکات مهمی توجه نکرده‌اند.

 

نکات طلایی در خرید بلوز مجلسی شیک

خرید یک مدل بلوز زنانه مجلسی تنگ شما را لاغر نمی‌کند و خرید یک لباس گشاد باعث چاقی‌تان نمی‌شود!

بسیاری تصور می‌کنند که اگر یک لباس تنگ یا گشاد بخرند می‌توانند به منظور رسیدن به اندام دلخواه خود بیشتر تلاش کنند.

هدف گذاری برای وزن ایده‌آل و تلاش برای دست یابی به آن یک فعالیت بسیار مثبت است، اما خرید یک بلوز مجلسی زنانه با سایز نامناسب، صرف یک هزینه اضافه است.

در نتیجه آن بلوز در کمد لباس‌تان بلااستفاده باقی می‌ماند و ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.

توصیه می‌کنیم حتما یک مدل بلوز زنانه  ساده و شیک و متناسب با سایز خود تهیه کنید تا بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید و در حسرت پوشیدنش نمانید.

 

بلوزهای موجود در بازار در طرح‌های بسیار متنوعی تولید و عرضه می‌شوند که می‌توانید در انتخاب این بخش کاملا سلیقه‌ای عمل کنید.

البته دقت کنید بهتراست برای بهتر دیده‌شدن فرم اندامی خود را در نظربگیرید. برای مثال اگر اندام لاغری دارید بهتر است بلوزهایی با خطوط  افقی را خریداری کنید این نوع بلوزها شما را چاق تر نشان خواهند داد.

تنوع و رنگ بندی مدل بلوز زنانه نیز بسیار زیاد است.

و شما می‌توانید بسته به سایر ویژگی های استایل خود رنگ دلخواهی را انتخاب کنید.

البته پیشنهاد می‌کنیم در هنگام انتخاب رنگ مناسب حتما تم رنگی پوست خود را در نظر داشته باشید.

برای مثال اگر پوست سفیدی دارید، بهتراست به دنبال رنگ‌هایی باشید که از طبیعت الهام گرفته شده‌اند.

اگرچه اغلب کمپانی های مد و طراحی لباس رنگ مد سال را بسیار مجذوب تبلیغ می کنند.

اما توصیه می‌کنیم پیش از خرید یک شومیز، تونیک یا بلوز زنانه مجلسی به رنگ مد سال توجه نکنید، چرا که ممکن است رنگ بلوز مجلسی دلخواه شما نباشد و آن لباس در کمدتان خاک بخورد.

خرید یک لباس با رنگ مورد علاقه در استفاده و پوشیدن آن  تاثیر بسیاری دارد.

در واقع یک لباس در صورتی به عنوان یک خرید خوب و ماندگار تبدیل می‌شود که آن را با علاقه شخصی خود تهیه کرده باشید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

نکته دیگری که باید پیش از خرید به آن توجه کنید، این است که رنگ لباس با رنگ پوست شما در تناسب باشد.

برخی از رنگ‌ لباس‌ها متناسب با برخی از رنگ‌های پوست نیست و ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.

 

مدل بلوز زنانه جدید یکی دیگر از نکات مهم خرید است. توصیه می‌کنیم پیش از خرید انواع بلوز زنانه برخی از سایت‌های مد و فشن یا فروشگاه آنلاین پنبه لند لباس را بررسی کنید، تا مدل بلوز مورد علاقه خود را به سادگی پیدا کنید.

در صورتی که لباسی را با بی‌توجهی و بی‌انگیزه ای تهیه کنید، ممکن است با گذشت مدت کوتاهی دیگر به مدل آن علاقه نداشته باشید.

به منظور آشنا شدن با مدل جدید بلوز زنانه به ادامه مقاله توجه کنید تا لباس مورد علاقه خود را پیدا کنید.

یکی از نکات مهمی که بسیاری هنگام خرید بلوز زنانه مجلسی شیک از آن غافل می‌شوند، کیفیت بلوز زنانه است.

در واقع اگر بلوز زنانه شیک و زیبا باشد، اما کیفیت مناسب و کافی نداشته باشد، ممکن است به یک کالای یک بار مصرف تبدیل شود و برای همیشه در کمد لباس خاک بخورد.

با این حال این نکته را به یاد داشته باشید که هر لباس گران قیمتی صرفا کیفیت بالایی ندارد و شما می‌توانید با یک هزینه مناسب، یک لباس مردانه یا زنانه با کیفیت استاندارد تهیه کنید.

 

از این جهت بلوزی که تهیه می‌کنید باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • از پارچه یا الیاف طبیعی تولیده شده باشد.
  • بهتر است بلوز زنانه (در صورت نیاز) دکمه یدکی داشته باشد.
  • دوخت و درز لباس محکم باشد.
  • منجوق، مروارید، پولک و… روی لباس محکم باشند و به راحتی از روی لباس جدا نشوند.
  • روی برچسب لباس نوع شستشو، دمای شستشو و نوع اتو زدن درج شده باشد.

برای انتخاب بهترین مدل بلوز مجلسی ساده و شیک  باید انواع جنس‌های موجود در بازار را به خوبی بشناسید.

دقت کنید بسته به اینکه می‌خواهید این لباس را در چه فصل و یا مکانی بپوشید، می‌توانید پارچه‌های متفاوتی از آن را خریداری کنید. برای مثال بهترین انتخاب برای فصل تابستان بلوزهای گپ هستند، که در عین گرم بودن زیبایی قابل توجهی دارند. این نوع بلوزها می‌توانند به کمک مروارید دوزی تزئین شوند و به عنوان یک بلوز مجلسی زیبا نیز مورد استفاده قرار گیرند.

برخی اوقات لباسی تهیه می‌کنیم و نمی‌دانیم باید آن را با چه مدل شلوار یا دامن به تن کنیم یا لباس متناسب با آن را نداریم. اگر می‌خواهید یک بلوز شیک زنانه تهیه کنید، به این نکته توجه کنید که چه لباسی با این بلوز ست می‌شود؟

آیا با خرید این بلوز نیاز به یک دامن یا شلوار زنانه جدید دارید؟ یا می‌خواهید از لباس‌هایی که در کمد دارید استفاده کنید؟

توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، حتما شومیز، بلوز یا تونیک زنانه‌ای تهیه کنید که شلوار یا دامن متناسب با آن را در کمد دارید و نیازی به یک خرید تازه ندارید. اگر می‌خواهید متناسب با بلوز یک دامن یا شلوار نو تهیه کنید، باید به مدل آن توجه بیشتری داشته باشید.

 

این روزها خرید آنلاین مورد توجه بسیاری قرار دارد، چرا که به جای آنکه در فروشگاه‌های مختلف ساعت‌ها زمان خود را صرف خرید یک بلوز یا شلوار کنید، می‌توانید دنیایی از مدل لباس زنانه و دخترانه را در رنگ، سایز و برندهای متنوع در سایت پنبه لند بررسی کنید. در این صورت در هزینه و زمان خود به طور قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کنید و انتخاب‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت.

 

1. مدل بلوز زنانه گلدار

این مدل سال‌ها است که مهمان کمد بسیاری از خانم‌ها می‌باشد که مدل آن هرگز قدیمی نمی‌شود. با این حال طراحی بلوز بانوان روز به روز بیشتر می‌شود و ممکن است هر سال مدل آن و سلیقه شما تغییر کند.

2. مدل بلوز گلدوزی شده

لباس‌های گلدوزی شده این روزها طرفداران زیادی دارند. در همه انواع لباس از لباس مجلسی و راحتی گرفته تا شلوارها جین و لباس‌های ورزشی هم از گلدوزی استفاده می‌شود. پس جای تعجبی ندارد که بلوز مجلسی گلدوزی شده و سنگ دوزی شده هم محبوبیت زیادی داشته باشد. این مدل بلوز مجلسی زنانه حالت خانمانه‌ای دارد که همراه با شلوار جین تعادل زیبایی را به وجود می‌آورد و از اغراق آمیز شدن استایل شما جلوگیری می‌کند. البته اگر شلوار جین گلدوزی شده پوشیده اید بهتر است، بلوز مجلسی گلدوزی شده انتخاب نکنید.

3. مدل بلوز توری

توری همیشه از پارچه‌های پرکاربرد در تهیه لباس‌های مجلسی از جمله بلوز مجلسی بوده است. توری حالتی رمانتیک و خانمانه به بلوز شما می‌دهد که این ظرافت و زیبایی در کنار شلوار جین ترکیبی عالی به وجود می‌آورد. شما می‌توانید بلوز توری را در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تهیه کنید.

4. بلوز مجلسی گیپوری

وقتی صحبت از لباس مجلسی می‌شود گیپور همیشه جزو اولین انتخاب‌های خانم‌ها است. این پارچه زیبا همیشه جزو ترندهای مهم لباس‌های مجلسی از جمله بلوز مجلسی بوده است و ترکیب آن چه با دامن و چه با شلوار جین زیبا خواهد بود. گیپورها تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند و گیپورهای فانتزی و دورنگ از مدل‌های جدیدی هستند که اخیرا معرفی شده‌اند. لزومی ندارد کل بلوز شما از جنس گیپور باشد و اگر تنها قسمت یقه یا آستین و یا لبه‌های بلوز هم از این جنس باشد زیبایی آن دوچندان می‌شود.

5. بلوز دکمه دار زنانه ساده

پیراهن دکمه دار با یقه مردانه چندین دهه است؛که به یکی از لباس‌های ضروری  تبدیل شده است و یک مدل مهم و پرکاربرد به شمار می‌رود. این پیراهن‌ها را به سادگی می‌توان با شلوار جین ترکیب کرد.و استایلی شیک و رسمی به وجود آورد. البته این مدل پیراهن‌ها تنها یک مدل محدود نیستند. و چندین مدل و طرح خاص دارند و می‌توانند  ساده‌ یا گلدوزی شده یاچین‌دار یا بلند یا کوتاه یا آستین پفی و … باشند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

6. بلوز زنانه کلاسیک

بلوزها‌ی کلاسیک را چگونه بپوشیم؟

بلوزتان را با شلوار پارچه‌ای گشاد یا راسته‌، دامن‌های تا سر زانو متناسب با این استایل جذاب وشیک، ست کنید. اگر  می‌خواهید بامدل های به روز همراه شوید از آستین‌های پفی  استفاده کنید.

7. بلوز زنانه لمه

یکی از انواع  پارچه هایی که امروزه در بازار ها بسیار ترند مورد استقبال مردم  است، لباس های لمه ی زنانه می باشد. این لباس ها به دلیل براقی که دارند بیشتر در مهمانی های شبانه و مهمانی های مجلسی از آنها استفاده می شود. اکثر کسانی که می خواهند در مهمانی های شان از لباس مجلسی  استفاده کنند، سعی می کنند که از لباس‌های لمه استفاده کنند. پارچه های لمه از جنس لطیف و نازکی هستند که درون آنها اکلیلی یا زر وجود دارد که جلا و جلب توجه بسیار زیادی را به همراه دارد.

8. بلوز زنانه مجلسی

بلوز زنانه مجلسی یکی از پرطرفدارترین مدل لباس رسمی و جذاب است که بسیاری از خانم‌ها در هر سنی حداقل یک مدل از این لباس را در کمد لباس‌های خود دارند. معمولا در طراحی بلوز زنانه مجلسی از سنگ، پولک، مروارید و.. استفاده می‌شود.

9. بلوز زنانه حریر

لباس زنانه حریر لباس‌ مجلسی جذابی است که استایل شما را چشمگیر می‌کند. این مدل بلوز زنانه مجلسی شیک بیشتر در بین دختران و زنان جوان استفاده می شود و طرفداران منحصر به فرد خود را دارد. پیشنهاد می کنیم بلوززنانه حریر که از زیباترین و جذاب ترین لباس های زنانه می باشند را حتما امتحان کنید. چون لطافت و ظرافت خاصی را به همراه دارند.به این سبب هم افراد لاغر اندام و هم درشت اندام می تواند از بلوز های زنانه ی حریر استفاده کنند. لباس های زنانه ی حریر علاوه بر راحتی و سبکی که دارند روی تن بسیار خوش می‌نشیند.

پس اگر بدنبال لباسی می باشید که هم راحتی را به شما بدهد و هم خیلی زیبا به تنتان بنشیند به شما لباس های حریر را  پیشنهاد می کنیم.

10. بلوز زنانه نخی

این مدل مناسب مهمانی و دورهمی‌های دوستانه و غیررسمی است. این مدل لباس زنانه جنس خنکی دارد و معمولا در فصل بهار و تابستان محبوب‌تر است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بلوز نخی زنانه با طرح دلخواه تهیه کنید.

11. بلوز زنانه خال خالی

این مدل  یکی از طرح‌های پرطرفدار در سال های اخیر به خصوص سال 2021 است. که توجه بسیاری از طراحان و خانم‌ها را به خود جلب کرده است. مدل لباس پلنگی نیز یکی از ترندهای امسال بود که همچنان مورد توجه بسیاری قرار دارد. در برخی مواقع هم بانوان خوش سلیقه به دنبال مدل بلوز دکمه دار زنانه مجلسی هستند.

12. مدل بلوز زنانه مخمل جدید

این مدل لباس بیشتر برای مراسمات جشن ها مخصوصا برای زنانی که سن بالا دارند طرفدار دارد.

13. بلوز آستین بلند زنانه

این مدل در بین دختران و زنان جوان بیشترین طرفدار را دارد.

14. مدل بلوز زنانه خانگی

این مدل را می توانید در خانه برای راحتی خود با پوشیدن یک شلوار راحتی هم رنگ با آن ست کنید.

 

کاری از گروه پنبه لند

;))

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *